wtorek, 16 października 2012

pralnia- inspiracje!

Jestem szczęśliwą posiadaczką pomieszczenia gospodarczego. Nazywam je na zmianę pralnią, spiżarnią, składzikiem itd. Oprócz funkcji prania, przechowuje tam przetwory, kaski motocyklowe i wiaderka z farbą.
Czyli mydło i powidło, a jednocześnie małe centrum dowodzenia. Z tego powodu pralnia ląduje na początku mojej listy do remontu i usprawnienia.  

Zapraszam na garść inspiracji:


drążek na wieszaki za zasłonką- bardzo mi się podoba

Pojemniki na detergenty 

koszyki pod pralką, hmm u mnie chyba by były pełne

świetny pomysł na dodatkowe suszarki!



mikro pralnia - w szafie

tajne "przejście" z szafy w sypialni do pralni

bardzo w moim stylu

wszystko na miejscu i to w jakim stylu

kolejne mikro rozwiązanie!

źródła powyższych zdjęć- internet




wieszak na rzeczy które jeszcze założymy

dużo koloru!


świetny pomysł na segregowanie ubrań!

źródło - otchłań mojego dysku C
zanim powstał pinterest zapisywałam sobie inspiracje na dysku. Niestety nie znam autora zdjęć
ale chętnie bym go dodała :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz