poniedziałek, 22 października 2012

craft room

Wiele osób, co bardzo mnie inspiruje, zajmuje się różnymi twórczymi zajęciami. Ja bardzo zazdroszczę twórczych pasji, bo sama mam do większości z nich słomiany zapał. Natomiast oglądanie takich wnętrz, pełnych drobiazgów, papierków, wstążeczek i innych cudeniek sprawia że serce mi rośnie i mam ochotę natychmiast robić wszystko własnoręcznie!

Niestety nie jestem ani posiadaczką talentu pieczołowitości i dokładności potrzebnej do robienia kartek, szydełkowania czy makramy, ani takiego cudownie inspirującego pokoju. Jednak jeśli Ty zajmujesz się szeroko pojętym rękodziełem to mam nadzieję że stworzysz sobie piękny warsztat, który pozwoli Ci na dalszy rozwój i przyjemną pracę.










Więcej zdjęć oraz źródła znajdują się na PINterest (jeśli potrzebujesz zaproszenia daj znać)

Który pokój podoba Ci się najbardziej?
Chcesz sie pochwalić swoją twórczością? 
Zapraszam do zrobienia tego w komentarzach!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz