czwartek, 18 października 2012

gadżety pralnia

Nadal zostajemy w pralni. Dziś poszukam inspiracji do tego jak zorganizować pralnię, używając różnych przydatnych gadżetów.

W pralni poza oczywiście pralką (i suszarką jeśli jesteśmy wielką amerykańską rodziną) chyba najważniejsze do dużo dużo schowków i pojemników na różne rzeczy.

Oczywiście najważniejszą sprawą są kosze na pranie, z podziałem albo bez, w dowolnym stylu:


ja wybrała bym taki:


przydadzą się też półki i pojemniki na różne drobiazgi:





jeśli jest możliwość, duży zlewozmywak- ja chciałabym taki:


Wisienką na torcie będą u mnie piękne pojemniki na proszki i płyny do prania.
Ponieważ jestem przesypywaczką/przelewaczką, nie lubię niczego w oryginalnych opakowaniach tylko w ładnych pojemnikach i słoikach:



źródła: pinterest

Miłego prania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz